Повернення та обмін

  •   Покупець має право протягом 14 днів із моменту придбання непродовольчого товару належної якості обміняти його на аналогічний товар інших розмірів, форми, габариту, фасону, комплектації тощо… При різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок із продавцем. Якщо ж у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право повернути придбаний товар у магазин та отримати свої гроші. Проте вимога покупця про обмін або повернення підлягає задоволенню лише в тому разі, якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості та за наявності товарного чеку.
  •   Відповідно до “Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами”, щоб повернути товар належної якості у магазин, Вам необхідно буде написати письмову заяву. Але не пізніше, ніж у 14-денний термін! Пам'ятайте, цю заяву потрібно подати у двох примірниках: один - повертають Вам із відміткою продавця про дату прийняття заяви, з прізвищем, ініціалами та посадою працівника, який прийняв заяву; другий – залишається у продавця.
Разработано студией RM-STUDIO. 2017-2019